24 januar 2019

Kaffekoppen

Med varm duftende kaffe i, det første der bliver indtaget om morgenen når jeg står op.
I denne tid er jeg ret heldig at stå op til færdiglavet kaffe, da jeg er i Brønshøj hos familien. Det er ren luksus men også helt fantastisk dejligt.

Der ligger stadig sne og her er frostgrader i haven på Havdrupvej. Jeg er vild med denne årstid men kun når der falder sne og fryser op. 


Akrylmaleri. Motiv fra Norge.

Oppe hos min mor er der kommet meget sne og der er koldt. Jeg ville gerne have været deroppe i et par uger og nydt sneen, kulden, blæsten og det der hører med. Det må blive et andet år, for det duer ikke at rejse derop med et brækket håndled. Hendes hus er også pivkoldt så det kræver en god del
uldtøj både inderst og yderst for ikke at glemme massevis af varm, duftende nybrygget kaffe.

                                     

3 kommentarer:

Lene sagde ...

Dejligt med besøg hos datter og familie. Velkommen tilbage på bloggen og god bedring med hånden :-)

Madame sagde ...

Hvor er det dejligt, at du blogger igen! Det lyder rigtig hyggeligt med besøg hos din datter og hendes familie.

Natmaleren sagde ...

Tak til jer begge to, ja her bliver hygget med børnebørnene, så skønt.