22 januar 2019

Over et år

siden at jeg har været inde på min blog. Der er sket meget siden dengang.
Sidst jeg skrev et indlæg her på bloggen havde jeg fået nyt arbejde. Det var jeg rigtig glad for, og er stadigvæk,- selv om jeg har skiftet til nyt igen.

Jeg trængte til at komme videre, jeg synes jeg stod fast og da huset stadig ikke var solgt, og heller ikke lige her og nu, var et af skridtene til at komme videre et arbejdsskift til en anden kommune tættere på familien. 
Jeg jeg havnet nordpå, en halv times kørsel fra Brønshøj, lidt over en time hjemmefra det syd sjællandske.

Jeg har selvfølgelig brækket mit højre håndled, for to år siden var det venstre..
Træning i at bruge venstre hånd går faktisk rigtig godt, jeg har også meget mere bevægelighed i den brækkede hånd end jeg havde i den venstre. To forskellige brud med indopereret skinne på begge håndled, hvor mange kan prale af det ;-)




Ingen kommentarer: