25 januar 2019

Frisørbesøg

For første gang i mit lange liv er det også blevet til. Med det brækkede håndled og på den højre arm var jeg nødt til at gøre et eller andet. Jeg kan godt huske tilbage for to år siden da jeg gik rundt med gips på den venstre, det var Therese der måtte vaske, rede og flette hår. Jeg var så afhængig af familiens hjælp, og de ville gerne. Men denne gang tog jeg en beslutning, fletningen måtte af.


Therese bestilte tid og afsted det bar. Jeg blev placeret i en stol, fik vasket hår og så gik hun ellers i gang, hende frisøren.




Nogle få centimeter mere og håret ville have rørt gulvet. Det var egentlig lidt sjovt og vi grinede en god del af hele situationen. Egentlig burde jeg have klippet det af første gang da jeg brækkede brækket mit venstrehåndled.


Og sådan blev det. Nemt at holde og jeg kan klare det med venstre hånd. om en to tre år er det lige langt som før, hvis jeg da ønsker det. Det må tiden vise.


Ingen kommentarer: