03 marts 2017

Foråret

Er lige om hjørnet. Marts måned bliver jo regnet for den første forårsmåned men for mig er det først april.
Udenfor så jeg disse fine krokus i går.


Og nu har de igen meldt nattefrost. Mon de overlever, det håber jeg.

Her for nogle dage siden gik jeg en tur ned til mosen. Jeg fulgte den blå sti og gik planken ud. En lidt våd tur da der var temmelig vådt på stien.
Næste gang vil jeg bevæge mig ud på den røde sti, der har jeg ikke været så det bliver spændende. Vejret skal lige blive lidt bedre, ikke så meget blæst for det er åbent landskab og man bliver hurtig kold.
Her er nogle fotos fra sidste tur :-)


Udkigstårnet.


Jeg gik planken ud, som en rigtig sørøvermormor skal ;-)


Så langt som øjet rækker, så smukt.


På vej hjem begyndte det at trække sammen og det varede da heller ikke længe før der kom en skylle.

Ingen kommentarer: