12 marts 2017

Solskinsdag


I går og dejligt lunt på terrassen udenfor. Jeg fik fejet derude, støvet en gammel havestol af og drukket en kop kaffe.

Jeg fik beskåret pære og frugttræer. Set tog sin tid og jeg endte da også med at få en arbejdsvabel på indersiden af tommelen :-)

Roser blev også klippet ned og døde grene blev fjernet.

Det var dejligt at blive færdig med det, måske er det lidt for tidligt på året, jeg er ikke helt sikker men det ser jeg vel om ikke alt for længe.

Hver dag fremover kommer jeg til at bruge bare en halv time på haven for at nå mest mulig før det hele begynder at vokse vild frem. Jeg er meget begrænset i år med hvad jeg kan da jeg åbenbart har fået nogle skader i arm efter operation. 
Så det bliver den nemme måde haven skal holdes på i år. 


Jeg tror det bliver godt :-)


Og det her med :-)

Ingen kommentarer: