20 februar 2017

Gråvejrsdag

Igen i dag. Jeg startede morgenen traditionen tro med en kop kaffe og et plaid over benene for der var småkøligt i stuen.
Jeg var til genoptræning hos en ergo med min hånd. Det går fremad og bevægeligheden i hånden er rimelig god. Der mangler en smule og det vil komme med tiden. Det er en lang proces, det er sikkert.
En gang om ugen har jeg været afsted, efter næste laver vi det om til en gang hver 14 dag. 


Træningsredskaber jeg bruger. Den gule sag har jeg fået lov til at låne til næste gang eller lidt længere. Den er til at lave vrideøvelser så jeg kan få lidt mere styrke i fingre og hænder.

Udover alt det halløj strikker jeg vanter til Spunken. Han havde ingen luffer sagde han. Så sidst han var hernede fik han lov at vælge farver og så lavede mormor et hurtigt og nemt mønster, for det skulle være med mønster :-)


Afslutning og tommel med dobbelt tråd da det jo gerne er på fingerspidser samt tommel man først begynder at fryse.

Jeg har kylling i ovnen, smurt med et godt lag pesto med ost ovenpå, tomater og rosmarin. Og soyasauce...


4 store stykker kyllingebryst for 30 dask. Stop madspild er en rigtig god ting.



Ingen kommentarer: