21 december 2014

Omsider

Fik jeg bagt nogle julekager. Krumkaker, silkekaker, berlinerkranse og jødekager. De sidste er tilføjet efter jeg flyttede til landet for omkring 29 år siden.



Therese har også fået bagt, så når det hele bliver lagt sammen så fylder det noget. 

Jeg tager derind i morgen. Det bliver godt og jeg glæder mig til at være sammen med familien.

Julegaver er pakket ind, der er mange. Begrænsningens kunst er svær, engang i mellem :-)

Jeg skal lige en smut på arbejde i morgen, så træning og derefter hjem og pakke kufferten.

Jeg ønsker dem der kigger forbi bloggen en glædelig jul.


2 kommentarer:

Lene sagde ...

Hvor ser de lækre ud. Glædelig jul til dig og rigtig god juleaften sammen med Therese og familie :-)

Natmaleren sagde ...

Tak Lene, vi havde en dejlig juleaften hvor julemanden kom på besøg :-)