10 december 2014

Hjemme igen

og det hele er stadig lidt surrealistisk at tænke på, ting tager tid ved jeg, heldigvis bliver det igen helt ok :-)

Lidt glimt fra det Tronheimske kommer her.


Parti af Nidarosdommen, den smukkeste dom jeg kender. Jeg er altid der en tur når jeg er i midtnorges hovedstad. Anbefaler den virkelig, den er noget så smuk udvendig som indvendig. Og jeg kan sidde derinde i lang lang tid, tiden står stille, stilhed.


Stadig et stykke af domkirken, det var ikke tilladt at fotografere indenfor.


Julepyntet inde i midtbyen. Der var så hyggeligt.




Så smukke gamle bygninger, og vejret var helt fantastisk den dag jeg var ude at kigge hist og pist.

Søndag aften var jeg hjemme, mandag arbejde og nu ser jeg frem til weekend. Det skal blive godt, jeg er træt som et helt alderdomshjem ;-)





Ingen kommentarer: