02 oktober 2008

Glumsø

stedet jeg har været hele dagen. Kursus igen igen i omsorg og magt omkring demente. Fremlæggelse af opgave fra sidste gang, foredrag i lange baner, ny opgave til næste gang som så også er den sidste. Og så er det overstået, men det skal nu siges at det er ganske så interessant.

Jeg har valgt at lægge bøgerne på hylden i dag, jeg kan ikke ta mig sammen til at læse, jeg har fået nok teori for i dag:-)

Nu begynder klokken så at tikke derudaf, og jeg har fundet ud af at der heller ikke er noget på flimmerkassen at se,- så hvad hulan skal jeg så???? Tænde massevis af stearinlys, sætte noget god musik på og slumre i sofaneseren indtil det er sengetid, det må være det, så det gør jeg lige.

4 kommentarer:

Lene sagde ...

slumr godt :-) og husk nu at slukke lysene ;-)

Anonym sagde ...

Lyder som en hyggelig aften :-)

Natmaleren sagde ...

lene og therese: det var ganske så hyggelig,- og lysene blev
slukket:-)

Anonym sagde ...

Vejret i dag er jo ikke til meget andet end at blive på sofaen og bare nyde. Rigtig god søndag Judith :-)