28 september 2008

Her kommer mutter

med kost og spand, det har været mig her i formiddags. Hele hytten er ordnet med alt hvad det indebærer. Jeg har også fået læst en god del om modernismen, i dag om fotografiet. Ude har jeg også været, en lang gåtur i solskin, pragtfuldt.

Den sidste times tid har jeg slænget ud på gulvet, ja det er helt rigtig, og lyttet til gode gamle Jethro Tull,- og jeg har nydt det i fulde drag. Tror jeg napper en tur mere på gulvet, det er en fantastisk måde at slappe af på, alt forsvinder fornær musikken:-)

Så jeg smutter lige igen.

3 kommentarer:

Lene sagde ...

bare du ikke smutter helt væk ;-)

Anonym sagde ...

Altså godt at du fandt de højtalere :-) Lyder som om du har haft en dejlig søndag med gulvklud og "Tull" !

Natmaleren sagde ...

lene og therese: jeg er her skam stadig:-)