06 maj 2008

Ændring i planere

har jeg taget for en par timer siden. Jeg kører ikke hjem alligevel, jeg bliver og siger velkommen til vøninden der kommer hjem efter et døgns rejse fra Sri Lanka. Og jeg har været på apoteket for at købe ørepropper, fordi så kan jeg nemlig bare gå i seng uden at høre mere når det passer mig. Hvor er jeg dog en klog quinde, hi hi:-)

På vej til brugsen gik jeg bagefter for at købe kærgåden smør, hun skal have en stærk ostemad når hun kommer hjem, og der er også købt lækkerier. Merete kommer med en buket orange roser så der skal nok blive hyggelig, det er jeg ret så sikker på.

På vej hjem da jeg skulle krydse vejen kom der en fyr på en motorcykel, og sørenmig om han ikke holdt tilbage samtidig med at han sendte et stort smil. Og dem der kender mig godt nu, ville nok sige, ja ja så snerpede hun nok sammen igen, men men men, det gjorde jeg ikke, jeg sendte et smil tilbage, og gad vide om det var fordi han havde fuldskæg? Tsk tsk tsk.
Men lad endelig være med at sige det til nogen:-)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

En velbevaret hemmelighed er ikke af vejen ;-). Jeg lover ikke at sige det til nogen, eller måske bare lige til din datter inde i Koebenhavn ;-)

Det lyder også til en herlig aften og så med stærk ostemad. Godt vi snart skal spise her, for jeg blev helt sulten ;-)

Anonym sagde ...

Jeg lover ikke at sige det til nogen, haha! Gad vide om vøninden kan vænne sig til vores ikke helt så varme temperaturer. Hils hende mange gange og sig, at hendes reportager har været fantastiske.

Natmaleren sagde ...

jeannette marie og madame: jeg er rigtig glad for at i ikke siger det videre:-)

Vøninden kom hjem og var rigtig godt tilfreds, men selvfølgelig træt efter den lange rejse.