06 maj 2008

Hjemme

i aften. Det er sidste dag jeg er her i drømmehuset, i går og noget af i dag skal jeg lige have styr på det sidste før fruen kommer hjem. Jeg har nu været her i 4 måneder, jeg glæder mig til at komme hjem til mine egne ting, det skal ingen hemmelighed være:-)

Piverten hænger omkring mig hele tiden, han viger nærmest ikke fra min side, og det begyndte i går. Mjauelyde af forskellig art, tænk at en kat kan sige så mange forskellige lyde.

Jeg har lige pøset en god del solcreme udover det hele, altså mig selv og ikke huset her, for om lidt vil jeg ud i haven og sidde, jeg har ikke selv nogen have så det kommer jeg til at savne. Det er altså ikke det samme at sidde på trappen foran hoveddøren, til frit skue for dem der kører forbi.

I morgen skal vi starte på arbejde igen efter at have strejket i nogle uger. Jeg tror helt bestemt at der er nogle der glæder sig til at alt bliver "normalt" igen.

Nå, jeg har mere der lige skal ordnes her, så jeg smutter igen.

Ingen kommentarer: