11 maj 2008

I forgårs

da jeg var ude at gå en lang tur, nu da jeg er kommet hjem i de landlige omgivelser igen, stod der masser af fine buske og træer i grøftekanten. Og de duftede noget så fantastisk.

Therese har i dag været ude og plukke nogle af dem, de står nu i en vase og duften breder sig langsomt udover hele stuen.

Jeg har ikke helt styr på træet med de lyserøde blomster, jeg ved faktisk ikke hvad det er for noget:-) Men smukt er det.

Vi har været oppe i nogle timer nu, smurt godt ind i solcreme har vi siddet ude på trappen, solen brager løs, vanddunken er fremme og bliver brugt flittig, fluer og andet har fundet vejen ind her i stuen, det summer, ja det summer af sol og sommer.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Og det er bare noget så dejligt :-)
Vi summer lige videre i nogle timer!!

Anonym sagde ...

Jeg føler helt, at jeg er med jer det på trappestenen. Herlige morgen, velsignede dag. Hvor er vi altså heldige. Knus herfra ;-)

Natmaleren sagde ...

therese: og ja vi summede og summede:-)

jeannette mariae: vi er så heldige, livet er skønt:-)