17 november 2007

To katte

lå ude på trappen her i formiddag da jeg skulle ud med vasketøjet. De fik lige en gang snak og klappe, klappe, kløen bag ørene, og så var de god tilfredse. De lagde sig godt til rette igen, og der lå de så i et godt stykke tid.

Jeg er næsten lige kommet hjem fra en længere gåtur, masser af frisk luft gør underværker sådan midt på dagen. Omkring mig summede det af fuglepipperi, og i det fjerne kunne jeg høre det bragede løs fra jagterne rundt omkring herude. Der må være meget vildt, så fremt det da ikke er jægerne der ikke kan ramme:-)

Nu har jeg brygget mig en stor kop the, den skal nydes lige om lidt, og mon tro om jeg så ikke også skal ta en halv time på øjet?

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Hyg dig :-) i morgen vil jeg på en lang gåtur.

Anonym sagde ...

lene: tak og i lige måde, ha en rigtig dejlig gåtur i morgen:-)