30 juni 2007

Så er der

flyttet rundt på møblerne inde i stuen igen. Denne gang var det reolerne og det store gamle skoleskab. Møblerne vejer egentlig ikke så meget når alle bøgerne er pillet ud, til gengæld fik jeg varmen da jeg var i gang med dem.

I sofaen sidder min nu efterhånden mangeårige dukke. Jeg lavede den for 23 år siden. Den har ikke været i nærheden af en symaskine, alt er lavet for hånd. Den er fyldt med kardet uld. Mønsteret har jeg desværre ikke mere, men det er en tysk model.

I vindueskarmen står min orkide som jeg har fået af Therese. Den har sat tre nye skud og vokser ganske godt. Det må være tegn på at den trives herude på landet:-)

Her har været torden og lynild, strømmen røg for et stykke tid siden men kom dog hurtig tilbage. Regnen har pisket mod vinduerne, det syns jeg er ganske hyggelig. Det er rigtig indendørslavnoget vejr, så det gør jeg så.
Fortsat god dag til alle.

8 kommentarer:

Lene sagde ...

i lige måde Judith. Den dukke er dejlig :-)

Anonym sagde ...

lene: Tak skal du have:-)

Marianne sagde ...

Det lyder til du har hygegt dig med bytten rundt på møbler og regnvej. Dejligt. Forsat god søndag

Sifka sagde ...

Så fint du har fået det.

Lene sagde ...

Har regnen ødelagt din netforbindelse? Håber du har det godt.

Anonym sagde ...

Hov, du blev også tagged- af mig:) Hvilket betyder, at du skal fortælle 8 ting om dig selv. 8 andre skal så “tagges”, og de skal så nævnes her på siden og oveni skrive en kommentar på deres blogs, at de er blevet “tagged af mig. De 8 "heldige" skal så skrive 8 vilkårlige ting og “tagge” 8 andre…. Let the show begin!!!

Natmaleren sagde ...

pia: jeg har det fint fint. Har haft besøg af Therese så tiden er gået til så meget andet:-)

pia: ja men det må jeg så finde ud af:-)

Natmaleren sagde ...

hov der skulle stå lene:-)