23 juni 2007

Og bare fordi man vælger

at være hjemme Sct.Hans, ja så kom denne her fluksens ind på mobilen:

Kære du.... Vi har konstateret at du stadig er på din bopæl, hvilket vi undrer os meget over.
Iflg indskrivningen i Bloksbjerg mangler dit navn på listen. Vi er godt klar over at du naturligvis ikke har den hurtigste kost mere, men din alder taget i betrakning forventede vi dog at se dig i det sidste opløb.

Med venlig hilsen
Bål komiteen.

Ja ja siger jeg bare, jeg har ikke den hurtigste kost mere, indrømmet:-)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja jeg fejrede heller ikke skt. Hans som sådan. Fik en sms hvor der stod at min kost ikke var gået gennem det årlige syn. øvøv da også... ;)

Tina - omme i London sagde ...

LOL - den er bare go'. Jeg lod kosten staa i aar og haeklede i stedet!

Natmaleren sagde ...

johanna: den er da også ret go, at den ikke er gået gennem syn:-)

tina: det kan da også være lige så hyggelig som det andet:-)