29 april 2007

Tango

på programmet her i eftermiddag. Nu er der så kun en gang tilbage og det er først til juni måned. Så til den tid har vi nok glemt alt om hvad vi har lært, igen igen, og så skal det hele lige genopfriskes:-)
1 1/2 times intensiv dans kan godt mærkes i kroppen, og så et kvarters tid efter undervisning hvor vi selv kan tosse rundt på gulvet, hvilket er temmelig morsomt.

Jeg burde ta en halv time på øjet men gør det ikke, så vil jeg ha problemer i aften, og jeg skal gerne rimelig tidlig i seng for arbejdet kalder i morgen.

Solen har været fremme hele dagen men jeg syns nu det er lidt kølig. Lige nu har jeg to strikketrøjer på fordi jeg småfryser lidt. Det kan selvfølgelig også være fordi jeg er småtræt;-)

Min cykkel er kommet hjem, klar til brug, så nu er det nu, at jeg skal til at småtræne mig selv til at komme igang med den. Ømme muskler, øm i bagdelen, ja jeg kan næsten allerede nu mærke hvad der kommer til at ske, men det skal ikke forhindre mig i at komme i gang:-)

Nu vil jeg gå en smut ud i haven og se om der skulle være et lille sted hvor der er læ, for hvis der er det, ja så er jeg plantet!

God søndag til jer allesammen.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det lyder også til du ha haft en rigtig god søndag, både ude og inde med dans. Det lyder skægt.

Natmaleren sagde ...

marianne: det er også sjovt, og vi både hygger og griner meget:-)