30 april 2007

Om jeg har fået

min cykkel hjem? Ja det har jeg da. Har jeg så været ude at cykle? Ja det har jeg da. Om jeg kunne mærke det i lårene feks.? Ja det kunne jeg da. Om det har taget modet fra mig? Nej det har det da ikke. Om jeg skal ud og cykle igen i morgen? Ja det skal jeg da.
Det er helt fantastisk underlig at have den cykkel igen, og jeg skal lige hilse og sige at der skal noget træning til igen:-)

Jeg har været på besøg hos Bassen en smut, vi har været ude på marken og råhygget. Da vi kom ind fik jeg fjernet en skovflåt der kravlede pænt på min hånd. Den er nok kommet fra Bassen kunne jeg tænke mig. Så i aften skal jeg lige have kigget godt efter at der ikke er nogle der har bidt sig fast nogle steder. De er ikke til at spøge med:-(

Dagen på arbejdet er gået hurtig i dag. Der har ikke været så mange borgere og det giver luft til at få nogle andre ting fra hånden, så som kopiering, printning osv.

I morgen har jeg fri, jeg skal bare nyde dagen. Nu da cykkelen er kommet hjem har jeg planer om at cykle en tur i skoven. De lover nemmelig solskin også i morgen.

12 kommentarer:

Marianne sagde ...

Jeg cykler på arbejde og jeg nyder det.
Derfor vil jeg ønske dig: Rigtig god cykeltur

Natmaleren sagde ...

marianne: tak skal du ha:-)

Lene sagde ...

skovflåt er absolut ikke at spøge med, så hold øje med rødt udslet de næste 14 dage, men det ved du nok.
Dejligt med sådan en cykeltur

Natmaleren sagde ...

lene:nej de er ikke til at spøge med, min eks var hårdt tamt af borelia for nogle få år siden, phuha.
Cykkelturen var dejlig ja.

Anonym sagde ...

Jeg bliver næsten helt panisk når min cykel går i stykker, jeg kan slet ikke forestille mig en helt almindelig dag uden at "blive nødt til" at bruge min cykel:) Også fordi vi "kun" har én bil for tiden, naturligvis;)

Natmaleren sagde ...

pia: nu har jeg både bil og cykkel. Planerne er dog at jeg skal træne mig op til at cykle så jeg nogle dage kan lade bilen
stå:-)

Anonym sagde ...

Jeg har også syklet i dag, rundt i byen. Det er så praktisk å sykle sånn fra butikk til butikk. Det går så fort. Men jeg ble våt i rumpa. Setet mitt lagrer vann når det regner, og så pusher det vannet opp i rumpa mi når jeg skal sykle. Jeg startet med en plastpose på, - men det ble borte og jeg ble våt.

Anonym sagde ...

Jamn - så kommer du nok snart cyklende til Drømmehuset :)

Sifka sagde ...

Jeg har haft cykel fra jeg var en lille pige. Jeg kan slet ikke forestille mig selv uden cykel.

Jeg tror også, at jeg skal en god tur rundt omkring i morgen. Om det bli'r en grøn skovtur eller en rød 1.maj har jeg endnu ikke besluttet.

God tur :-)

Anonym sagde ...

hege: jeg tror du skal ha skiftet setet på den sykkel:-)

bente: det er da lige det jeg skal, om nogle måneder:-)

sifka:god tur til dig også:-)

Anonym sagde ...

Du vil komme til at elske det, tro mig:) Jeg har været vant til at have min egen bil men har i høj grad også brugt min cykel og ladet bilen stå og så har man jo også fået noget af den så sunde motion:)

Anonym sagde ...

pia: jeg er sikker på at jeg vil komme til at nyde det når jeg er trænet op igen. For mange år siden havde jeg kun cykkelen, og den blev flittig brugt, og der blev cyklet mange kilometer.
Og så var det det der med motionen da, den trænger også til at blive piftet lidt op igen;-)