20 januar 2007

Jeg stod op

lidt over ni i morges. Og selv om jeg har fået lavet nogle ting, så syns jeg dagen i dag går utroligt laaaangsomt. Gad vide om det har med vejret at gøre?
Det har regnet og regnet, og gør det stadig. Det er gråt og det blæser. Indenfor er det heldigvis varmt og jeg har tændt lys.

Piphans går lidt rundt og hygger sig men foretrækker dog stadigvæk at gå udenfor, så lægger han sig op på terassen hvor han kan holde øje med alt der skar udenfor.


Jeg har været nede i kælderen og sortere igen. Det er blevet til to affaldssække der skal kyles ud. Det meste af det der bliver sorteret fra er gamle ting som har fulgt mig i årevis. Nu kan det være nok, alle har en fortid men man behøver vel ikke ligefrem slæbe den med i kasser!

Om lidt vil jeg gå ud i regnen, jeg skal over og hilse på Nynne der er på besøg hernede. Det skal nok blive hyggeligt.

Ingen kommentarer: