21 januar 2007

Bilen

er pakket. Det blev til 3 fulde affaldssække denne gang, klar til at blive smidt ud. Og så har jeg selvfølgelig fået taget nogle kasser med. Nu har jeg fundet alle mine blomsterbøger, der er 24 af dem, og Therese har den ene.

Det har regnet og blæst en pelikan her til morgen, ja formiddagen med. Tror rent faktisk at der har været en haglbyge her til morgen mens jeg stadig lå under den varme dyne. Det kunne godt lyde sådan.

Vejene hjemover er bedre end i går hvad nedbør angår. Jeg blev ringet op i går eftermiddag og frarådet at køre hjemover da der lå masser af vand på de små landeveje. Min bil er ganske lav, så det var nok smart at holde sig i ro indtil i dag. Nu skulle der så være til at køre igen.

Og så er jeg selvfølgelig spændt på om jeg har netforbindelse derhjemme......

Ingen kommentarer: