16 december 2006

Bilkørsel.

Køkultur er der åbenbart nogle der ikke ved hvad er, specielt når man kører rundt i ring i op til flere minutter på Bilkas parkeringsplads. Vi var nogen, altså Therese og jeg, der i dag kørte rundt og til sidst spottede en bil der var på vej til at køre. Manden havde også set os og skyndte sig, sådan at vi kunne få pladsen. Hvad tror i så der skete? En åndsvag, dum, møgk...... kom kørende mod os, spottede bilen der var på vej ud, fik øjenkontakt med os der sad og ventede, vi gjorde armbevægelser der sagde på en pæn måde at der skulle vi ind. Hun kikkede flere gange på os, og ja, så snuppede hun pladsen. Gæt hvem der talte med store bogstaver?

Tilgengæld turde hun ikke stå ud af bilen i de næste mange minutter, hvilket jeg godt kan forstå, for jeg havde nemmelig pustet mig op og var parat til at sige noget til hende.
Lad det være sagt at da vi omsider havde fået en plads, var hun stået ud af bilen, og efter endnu længere tid da vi kom tilbage, holdte hun der stadig. Hi hi, ond er man jo, så Therese skrev pænt på en seddel om at hun skulle melde sig på et kursus så hun kunne lære lidt om køkultur, og satte under den ene vinduesvisker.


På vej hjemover fik Therese lov til at køre de sidste 3 kilometer. Det gik forrygende godt. Uhh, sagde jeg nogle gange da hun kom for langt ud i vejkanten. Det er trods alt de små bondeveje vi kører på.....

En modkørende bil, og hendes hjerte var ved at smutte ud af det ene næsebor. Udfordring må man sige hun har fået hvad det angår. I morgen fortsætter vi. Hun skal lære at parkere, og jeg skal passe på at jeg ikke lærer hende unoder der skal pilles af igen når hun skal afsted til sin køretime.

Jeg fik købt en julegave, så mangler der kun ca. 6.....

Ingen kommentarer: