17 december 2006

Grå

regnvejrsdag har det været det meste af dagen. Therese har kørt lidt igen i dag, det går faktisk rigtig godt, hun skal nok lære det.

Vi har været en smut i Fensmark,( hos Eric og Merete ) der fik vi frokost, og det var rigtig lækker mad der blev sat på bordet. Her hyggede vi så en times tid før vi kørte videre ind mod Næstved. Ind at købe togbilett, der var en time til næste tog mod Kbhvn gik, så hvad gør man så?.
Jo vi tog en smut på kirkegården, travede frem og tilbage mellem gravene indtil vi endelig fandt det vi søgte. Farmor, farfar, farbror og faster. Og alle gravsteder var pyntet smukt op her til jul. Det fik vi en halv times tid til at gå med.

Bagefter kørte vi forbi Kähler keramik. De havde åbent så vi gik selvfølgelig derind. Og vi havde også noget med ud. 4 fantastiske smukke kopper med 4 dertilhørende tallerkener. Det hele kostede den nette sum af 150 dask!
De havde udsalg på samtlige varer, for det var deres "sidste" dag. Fra i morgen hører det med til Holmegaard glasværk. Men som den unge dame sagde, de vil altid ha navnet Kähler!

Og så var tiden gået, afsted til banen, afsted med Therese, og hjemad det så gik.

Nu sidder jeg så og kan glæde mig over at jeg ikke skal tidlig op i morgen. En hel uges ferie venter, og jeg kan kun glæde mig.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har drukket kaffe af vores nye kopper i dag. De er rigtig gode at drikke af !!!

Anonym sagde ...

Så var det et godt køb.Jeg må se at få prøvet dem af.