15 december 2006

Sidste

arbejdsdag før jul, og kun til klokken 13.00. Det er lige til at klare. I dag, fra morgenstunden kørte vi ud og fik handlet ind til vores kiosk. Der var næsten ingen varer tilbage, så der blev vild jubel må man sige, da det blev opdaget at der var både snaps, kirsebærvin og juleguf i mange variationer. Så handlet blev der, til den store guldmedalje. Nogle ventede besøg, andre skulle hjem til deres familier, og så var det dejligt at kunne have en lille ting med.

Da jeg kørte hjem smuttede jeg lige forbi min eks, han er på jagt i dag så jeg havde lovet at passe hund et par timer, give den mad osv. Det gjorde jeg så, og Bassen var lykkelig. Han hentede to af sine puttæpper så det var den rene råhygge.

Nu sidder jeg her, småfryser og har det egentlig ikke for smart, - og så skal jeg gudhjælpe mig ud at spise fint i aften....... Det kan nu selvfølgelig gå hen og blive hyggelig, så det må komme an på en prøve!
Jeg vil være kørbar så jeg kan få bilen med hjem. Therese kommer engang i morgen formiddag, og så er det rart at bilen er lige udenfor, jeg gidder ikke stå ekstra tidlig op for at komme afsted efter en bil!

Nå, jeg må se at komme i omdrejninger. Ha en go aften alle sammen.

Ingen kommentarer: