05 november 2006

Her i dag

mens jeg har siddet og produceret nisser i flæng, har bassen været på sin første store fasanjagt. Nu har jeg endelig hørt hvordan det er gået. Hunden har opført seg ganske fint, apporteret fasaner, og ellers rendt rundt og lavet et rigtig godt stykke arbejde. Det var rigtig sjovt at høre at det var gået godt.

Drømmehusets ejerinde har været ude at føjte næsten hele eftermiddagen. Da hun kom hjem var hun honningsnittesyg, og så er det jo godt at der ligger en pakke af dem i skuffen. Ja skuffen skulle de da gerne ligge i, og når de så lige pludselig ikke gør det, efter at man har haft taget en enkelt en, hvor er de så henne. Hvem har så gemt dem?
Efter at have ledt i nogle få minutter fandt vi dem i KØLESKABET! Hvordan de er havnet der vides ikke. Det må ha været en af nisserne inde fra mit værelse der har været på spil.....

Udenfor stormer det lystig løs. Det knager og brager udenfor vinduet, og så er det dejligt at sidde her inde med tændte stearinlys i vinduet.

På tirsdag hvis alt går efter planen skal jeg underskrive lejekontrakten til mit nye hjem.

Ingen kommentarer: