14 oktober 2006

Nul, nul og nul!

En lille lur på en halv times tid var det jeg havde sat mig for da jeg kom hjem fra arbejde i går. Det blev da lige til tre en halv time!

I dag blev det til to timer, og jeg har ikke været på arbejde. Til gengæld har jeg taget næsten 3 kilo på her i den senere til. Hvad er der dog der sker!!

Husets frue hyggede sig ganske godt da jeg fortalte den spændende nyhed, hun kiggede på mig med verdens største grin og sagde:HÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!

Så nu er det nu igen, jeg skal da skrumpes... Nul guf, nul kager, nul, nul nul, og nul. Det bliver nok skide kedelig, og når der er gået to dage bliver jeg simpelthen så gufsyg at jeg er ved at dø! Tror jeg.

Jeg burde ta mig sammen, ta noget mere tøj på og gå en lille aftenstur. Jeg har ikke været ude i dag. Det er nærmest uhyggelig at tænke på, phuuu, jeg skal da godt nok lige ta mig sammen!

Ingen kommentarer: