15 oktober 2006

Kasser...

Døren ud til haven står åben. Solen skinner, der rører sig næsten ikke en vind, det er ganske enkelt pragtfuldt vejr i dag.

Jeg har brugt noget af formiddagen på at flytte rundt på kasser, ledte efter nogle små sløjfer jeg skulle ha brugt til nogle af koglenisserne. Jeg har slæbt kasser op fra kælderen, alle de færdige ting jeg skal bruge, og de halvfærdige.

Kasser med kartet uld, krøluld, garn, filt, filtnåle, bast osv. Fandt jeg så de sløjfer? - Nej selvfølgelig ikke! Det er da bare så typisk, her tror jeg lige at jeg har styr på det, nixen bixen du, det har jeg ikke. Og gidder jeg så at gå ned i kælderen igen? Svaret er ganske simpelt: Nej!

For så skal jeg hive alle kasser, malerier og div. frem igen, - og det gør jeg ikke!

Så er der kun en ting at gøre, og det er at lave de små sløjfer selv. Så det gør jeg så.

Ingen kommentarer: