17 september 2006

Osedag og det er søndag

I går var jeg til fødselsdag. Kom halvsent hjem, var ganske træt, og naboen havde gang i den. Høj musik så man kunne tro at stereoanlæget var skruet op for fuld drøn inde på mit værelse. Der blev stille ved to halv tretiden. Så lå jeg der, og vippede med tærne i takt til musikken, for det eneste gode var da at det var noget gammelt Queen osv. Og jeg faldt omsider i søvn.

Heldigvis kunne jeg sove længe, da jeg ikke skulle noget i dag. Ku jeg så det? Næ, nej, jeg vågnede kvart over ni, og var pling vågen!
Stod så op, fik sat noget vand over til kaffe, og osede så i nogle timer. Omsider fik jeg taget mig sammen og sat en tøjvask over, bagt en ordentlig omgang grovboller med soltørrede tomater og basilikum i.
Da alt det var overstået gik jeg i gang med at male en gang akryl. Det var det med den banan, det skal lige prøves.... Og nu prøves der skal jeg hilse og sige.

Her i eftermiddag har jeg påbegyndt store sorteringshalløjsa. Det er gået op for mig at når jeg en dag får noget at bo i, en lejlighed feks., så er det ikke sikkert at den er ret stor. Og hvad så med alle mine ting? Nu bliver der atter sorteret igen, og jeg er langt fra færdig. Der kommer til at blive kasseret en del. Tænk, alt det guld man slæber rundt på!!

Her til aften har vi haft besøg af to omgange, og nu er den søndag snart gået.

Thereses Kasper har fødselsdag i dag, tillykke til dig herfra. En af gæsterne prøvede at ringe til ham, Therese og fastnettet, men der var ingen der tog den. Har så læst mig fram til på Thereses side at de lige skulle ha en "morfar"............ Så derfor ingen svar blev vi enige om! ( Vil du vide mere om "morfar", så klik lige på Thereses, og svaret vil dukke op )

Ka i ha en fortsat go søndag aften, nat og mandag morgen alle sammen!

Ingen kommentarer: