29 september 2006

For sen

Vågnede kl. 07.28, kiggede på uret, konstaterede at det var lyst udenfor, sagde til mig selv at det var for tidligt at stå op når det var fridag, vendte mig om, trak dynen godt omkring mig, og lukkede øjnene igen.
Hov, fridag, du har sgu da ikke fri, det er da fredag! Jeg røg ud af sengen, ringede til mit arbejde, og sagde, jeg kommer liiiige om lidt, men jeg skal altså ha en kop kaffe før jeg ryger ud af døren.

Ankom mit arbejde en halv time forsinket, ikke dårligt. En af køkkenpersonalerne gav morgenbrød, fint tænkte jeg, dagen starter godt alligevel, så jeg satte mig ned og gumlede løs. Det er altså dejligt og hyggelig at sidde sammen over noget kaffe og brød. Snakken gik lystig, jeg begyndte at blive mere vågen, og det hele tegnede lyst.

Lidt senere efter at have tjekket post, været ude at ryge osv. sagde min kollega: "Si mig, havde du ikke en aftale med Line i dag?"
Jo for helgoland da. Så fik jeg lidt fart på, trak den yderligere et kvarter, og kørte så ud i den anden ende af byen.

Jeg skulle være med til noget afspænding på hendes gymnastikhold for at se hvordan hun gjorde det.
da jeg åbnede døren ind til fysrommet, blev jeg bedt om at lægge mig på briksen, og deltage i resten af gymnastikken. Det gjorde jeg så. Og så blev der endelig tid til afspænding, i 10 minutter. Det var ret behagelig, og jeg var lige ved at falde i søvn igen.

Da jeg omsider satte mig ud i bilen og skulle køre tilbage var jeg totalt færdig, af træthed...... Og jeg skal hilse og sige, at der gik faktisk lidt tid før jeg omsider vågnede helt, igen.

Efter at jeg kom hjem har jeg sovet i to timer, nu begynder jeg at blive frisk, det er godt, for jeg skal ud i aften.

Ingen kommentarer: