28 september 2006

I dag da jeg kom hjem fra arbejde var jeg temmelig smasket... Og det førte til at jeg tog en beslutning om at ta en halv time på øjet. Det gjorde jeg så, stod op og besluttede mig for at nu, nu er det nu!
Nu skulle jeg ha orden på nogle af de ting jeg i længere tid har udsat. Vask af en sommerkjole, militærstøvler der trænger til en kærlig hånd, sandaler der trænger til en vask, rydde lidt op på værelset, og mange andre småting.

Jeg startede med at gå en tur i vores lokale Brugs, handlede det der handles skulde, hen til kassen og betale, og så ellers ud derfra. Men som jeg stod der i køen, spottede mine øjne at det ny IN blad var kommet. Så jeg gik målbevidst derover efter at have betalt den unge dame hvad hun bad om.

Der stod jeg så, halvejs til de 90 år med IN bladet i hånden, og tænkte, når jeg kommer hjem skal jeg smovse i det her blad + tillægsbladet mad og bolig....

Jeg hygger mig simpelthen med det blad, jeg syns der er så mange fede kreationer, funktionelle eller ej, farverne, moden der kommer igen efter mange år, og jeg kommer automatisk til at tænke på min egen barndom og ungdomstid. Men nu er jeg jo også som sagt halvvejs til de 90. Og når man er det hænder det selvfølgelig ogå at jeg snurper sammen engang i mellem, og siger til mig selv, det der, det er sgu for grimt!

Det er nok her at min datter evt. kunne finde på at sige noget til mig.......

Men hygger mig, det gør jeg, og egentlig så er jeg nok heller ikke den man umiddelbart tror går rundt og køber IN blade, jeg ser ihvertefalle ikke sådanne ud! ( Her tænkes tøjmæssig, og stregmæssig )

Så nu sidder jeg her, har kigget begge blade igennem, de skal nærlæses, og om jeg når noget fornuftig i dag, tja det vides ikke.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg syns da at du er ret IN ! Du har masser af lækkert tøj, og selvom du er halvt mod de 90, så kan du da sagtens fyre den af ;-)
Nu skal du snart komme herind igen, så kan vi shoppe lidt IN tøj begge to!
Hihi

Natmaleren sagde ...

Hi hi med dig! Det var da sødt sagt. Og shoppe, tja lad os liiiige se på sagen.