16 april 2006

Tilbage i drømmehuset

Så er jeg igen hjemme i drømmehuset. Therese fulgte mig ind til hovedbanen, der var et tog som jeg blev sat på, og så skulle jeg ellers huske at skifte i Ringsted så jeg ikke havnede i Ålborg... Jeg skiftede!!
Min bil som havde fået lov til at stå ene og forladt i flere dage midt inde i byen, havde det godt. Ingen piftede dæk eller andet sjovt. Ganske imponerende, og den kunne starte, uden problemer. På vej hjem købte jeg lige noget guf til vøninden, og så fandt jeg en Rema der havde åben, så der var jeg også lige en smut.
Friske asparges, tomater, sqash, melon og masser af æbler. Den må stå på en grøntgryde i aften, med chilimarinerde kyllinge bryster, og lidt hvidløg ( eller meget )

Piphans ( katten ) virker til at være glad for at jeg er hjemme igen, den er nussesyg. Den har lige været inde her hvor jeg sidder nu ( jomfrukammeret ) og smidt sig ned på gulvet for at blive kælet med. Og det blev den!
Det har været nogle dejlige dage inde hos Therese og Kasper, vi har rigtig hygget, grinet og fjantet. Og selvfølgelig også været en lille smule seriøse, Therese og jeg, men ikke meget..... Den stakkels Kasper, han sagde også på et tidspunkt at der altså mangler en
" mand " mere i den her familie!!! Vi syns da ellers at det er helt fint som det er
Vejret her er pragtfuldt, og jeg har stadig mange dage fri. Det er bare så skønt!!

Ingen kommentarer: