17 april 2006

Det quindelige gen

Så er det blevet mandag. Jeg kom først til køjs klokken fire i morges, og hvad skete der? Jo jeg vågnede selvfølgelig klokken kvart i ni... Ku jeg sove mere? Nej, det kunne jeg ikke. Møgirriterende, så til sidst så stod jeg op. Og hvad skal man så lave sådan en tidlig mandag morgen? Jo, det mest ophidsende i verden, tøjvask og rengøring... Nu er jeg endelig færdig, og lad det være sagt, jeg hyggede mig faktisk da jeg gik rundt og lod det quindelige gen tage fuldstændig kontrol over min krop!!
Døren ud til haven har stået åben i flere timer, solen skinner og det er lige før at du kan høre at der spirer og blomster løs derude. Det er bare så skønt!
Og endnu bedre, jeg har været nede i kælderen og hente noget tøj frem, jeg kan nu krybe ned i det meste jeg har, uden problemer!! Yupiiii!! Se det er dejligt!!!
Om lidt tror jeg at jeg vil tage en middagslur, det trænger jeg til, tror jeg

Ingen kommentarer: