15 april 2006

Strøgtur

Så har vi gjort det, og er også kommet hjem. Vi har været på strøgtur, Therese og jeg. Vi har været afsted i fem timer, FEM timer!!! Og er der blevet handlet? Yeps, en meget smuk kjole til Therese ( hun ser saftsusen mig godt ud i den ), noget fotopapir til printer som hun skal bruge. Og jeg, ja som sædvanlig ikke noget...
Havde dog en idè om at jeg ville have et par nye Levis bukser, så vi gik da også ind i en butik for at se hvad de havde at byde på. Therese fandt et par bukser næsten med det samme, men som jeg sagde til hende, jeg betaler altså ikke så mange hundrede kroner for at par bukser hvor der allerede er slidt hul i lommen. Så vi gik igen. ( Fordi jeg er møj gammeldags ) Så har vi spist lækker frokost, og det kan i læse om på Thereses blog. Solen har skinnet hele dagen, ja det gør den stadig, og vi har haft en rigtig god dag. I morgen rejser jeg hjem til det sydsjællandske, og så vil jeg holde nogle flere dage fri....

Ingen kommentarer: