14 april 2006

Eftermiddagslur

Så sidder jeg her, med en kop nystegt kaffe og vågner langsomt. Therese og jeg har sovet efter at vi har været ude for at nyde det gode vejr, og samtidig fik vi da også handlet lidt.
To orkidéer, annanas, melon ( therese og jeg er guf-fri i dag ), hakket kød... Nu er hun så ude i køkkenet , i gang med at forberede vores aftensmad. Mormor har sendt en pose med
" ertestuing " som vi skal ha til vores frikadeller. Det skal nok blive godt!

I morgen skal vi ud og ose. Vi skal bla. ind i Vila, for at kigge på kjole til Therese, som hun har set på nettet... Det ka være de har noget der passer moderen.....Og er gratis!!
Og så skal vi ud at spise frokost, det hører med når jeg er herinde, og når vi så kommer tilbage, ja, så tror jeg det er på tide at ta en lur!!!!

Ingen kommentarer: