14 april 2006

Så er jeg her

Så kom jeg ind til storstaden i går. Therese mødte mig på Nørreport, og sammen tog vi bussen hertil. Hun har godt nok truet med at jeg snart må blive så stor at jeg selv kan finde ud af det, men hun kender ikke min orienteringssans! Jeg kommer til at havne i Sverige eller sådan noget, næ, hun skal ha lov til at møde mig på stationen skal hun! ( Hallo, hallo, jeg er i Malmø!!! )

På vej hertil var vi lige inde i Netto og handle lidt til aftensmaden. Jeg havde en stor side røget torsk med herind, vi kunde godt have spist to.... Men maden smagte pragtfuldt, Therese havde bixet noget grønt sammen, kogt kartofler og jeg instruerede i hvordan torsken skulle koges. Kasper tog opvasken, han havde ikke noget valg, for vi gik en tur i Netto igen for at købe påskeguf. Vi skulle nemmelig se Harry Potter nr. 2. I dag skal vi se nr. 3. Det bliver hyggelig.

Jeg har sovet længe i dag, nøj, det var dejligt.
Morgenkaffe har jeg drukket, den lavede Therese, og så har jeg lige været på kondicyklen i 20 min,. for at lette lidt på samvittigheden pga. alt det påskeguf i går aftes. Om lidt vil jeg hoppe i bad, ta noget andet tøj på, og så må vi se hvad vi finder på resten af dagen.

Ingen kommentarer: