12 april 2006

Endelig ferie

Endelig har jeg ferie, 11 dage, skønt!!
Er i gang med at lave noget mad, hakket kyllingekød iblandet gul peber, gulerødder, forårsløg, kidney beans og masser af krydderurter. Det står og simrer på panden nu. Når jeg engang har spist vil jeg sove, så længe jeg lyster.. Vøninden er som sagt i Ikea, og der går nok nogle timer endnu før hun dukker op. Turen ind til Therese i morgen er udsat til på fredag, så jeg tar en smut til Lolland istedet for. Der skal vi være kl. 14 i morgen. Det skal nok blive sjovt, masser af hyggelige mennesker, og påskefrokost!

Kommer nok til at lade være med at gå tur i aften, min højre fod er begyndt at gøre nas igen. Lort!!!!!!

Nu vil jeg finde min plads ude ved komfuret og ellers bare gå og ose og hygge mig over at ferien endelig er begyndt!

Update:
Sørenmig om jeg ikke tager toget i morgen, og ind til Therese alligevel. Hun har fået afbud fra elev og så slipper jeg for at gå en tur alene i det københavnske. Det ville aldrig gå godt. Min orienteringssans er lig med noget der ikke findes ord for.....
Noget jeg ved andre også kender til, nævner ingen navne.......

Ingen kommentarer: