21 april 2006

Regn

Det vælter ned i stænger, det hamrer løs over hele huset, godt jeg sidder indendørs lige nu. Har været ude at gå en times tid, også i regnvejr, men ikke så voldsomt som nu... Har lige set film på tv 2 med Antonio Banderas, en rigtig action film med masser af fyrværkeri... Han er nu ikke den værste at se på, hmmmm!!

Min mobil er gået død, kan hverken sende eller modtage sms, eller ringe eller modtage opkald. Lort!! Mit nye simkort som jeg skulle sætte i når abbonementet går i gang kan jeg selvfølgelig ikke finde! Endnu mere lort!! Snart kan jeg vel engang ikke finde mig selv!!!!

Nå, en ny dag i morgen, og det kan være at simkortet i mellemtiden har vokset ud af bordpladen og ligger der, klar til at tages i brug! Drømme har man da trods alt lov at ha, og ingen kan ta dem fra en, hvilket er en god ting!

Ingen kommentarer: