21 april 2006

Fredag og ingen sol

Ja det er da ganske ufattelig det her, ingen sol! Gråt, gråt og gråt! Men i morgen, - i morgen starter det gode vejr, 15 grader, og så skulle det ellers bare køre derudaf....

Har fået ordnet min bilforsikring, kørte ned til deres afdeling i Næstved. Det skulle nu være i orden. Phuuu!!

Har også fået kigget på mit haglgevær. Det skal kortes ca. 1 cm af i skæftet for jeg har lidt problemer med at kaste det op til skulderen. Det skal være i orden nu, for i år har jeg besluttet at jeg skal på lerduebane, og de går i gang her i maj måned.

Solcenteret har jeg også været forbi, der var optaget, så jeg må kikke forbi senere... Typisk!!

Nu vil jeg spise noget cultura med friske jordbær som jeg har købt. Og så vil jeg gå en tur ned til solen.....

Ingen kommentarer: