20 april 2006

Gråvejr

Så stod jeg op for første gang i lang tid synes jeg, til en ordentlig omgang gråvejr. Efter at have været oppe i en god times tid har jeg taget en belslutning! Det må være i dag at jeg går i gang med at rydde lidt til side ude i skuret. Jeg har et gammelt skoleskab jeg gerne skulle ha hentet herhjem + to gamle skrivebordstole. Og nogle malerier der er temmelig store... Det skulle jeg helst ha gjort i denne uge. Phuuuuuu, og det er ikke lysten der der driver en lige nu!!

Jeg har fået malet en akvarel færdig og er påbegyndt en ny. Det vil jeg også bruge tid på i dag, det er så dejligt afslappende.

I dag tror jeg også at det er dagen hvor jeg vil bevæge mig ned i det ydre rom, og lægge mig ind i boksen, og få engang varme og sol, samt blive afkølet to gange undervejs ved at få brusebad i hovedet. Men denne gang er jeg forberedt.....

Ingen kommentarer: