20 april 2006

Luft

Og er der noget jeg ikke har fået gjort, så er det at ta sol. Har været forbi op til flere gange men det er åbenbart i dag, at det her steds indbyggere har fundet ud af at det er soldag!!!
Nå men jeg fik da gået en lille tur på 25 min. i første omgang. Men så begyndte min fod at gøre nas, pga. forkert fodtøj. Så jeg smuttede lige forbi drømmehuset og tog mine norske militær vandrestøvler på, og afsted igen. Ind i Stenskoven, og hvad fandt jeg der inde, jo en dejlig træstub som var lige til at sætte sig på. Så det gjorde jeg, og jeg sad er et stykke tid. Det var bare så pragtfuldt, alle skovens lyde, dufte, stilheden, og solen skinnede. Kan man ønske sig mere? Efter at have siddet et stykke tid begyndte jeg at gå ud fra skoven og hjem ad. Det har taget mig en time og tyve min + de femogtyve fra før, så ja, jeg har fået luftet mig i dag. Hoved og lunger har fået ilt, det trængte de også til skal jeg hilse og sige.
Da jeg kom hjem kiggede jeg lige ind i skuret og konstaterede at det ikke var nu der skulle ryddes.....
Nu vil jeg hive mit akvarelgrej frem, og se om der bliver nogle resultater!!!

Ingen kommentarer: