19 april 2006

Bare en dag

Jeg skulle ha været oppe klokken ni i morges, men fik jeg det gjort? Nej! Den blev ti før jeg vågnede, undskyldte det dog med at vi havde gæster til klokken to i nat, og vøninden bagte, ja det gjorde hun faktisk, kanelsnegle..... Natten til i dag......
Jeg havde en aftale ude på en gård her i formiddag, så omsider kørte jeg derud. Med mig hjem havde jeg et helt stykke dåvildt og to røgede ål... En til vøninden, og en til mig. Min ligger nu i fryseren, for ikke den kommende men næste weekend, vil min datter muligvis dukke op her i drømmehuset. Og så skal vi hygge skal vi. Tænk, tre drømmekvinder i et drømmehus, wow!!!
Dåvildtet blev afleveret til dem der havde bestilt det, og de blev noget overrasket over hvor stort det egentlig var. De behøver ikke sulte foreløbig!
Her i aften har jeg været ude på en rask travetur på små 50 minutter. De sidste ti minutter var godt nok seje og jeg fik da varmen. Er du da tosset mand, men jeg har jo godt af at røre mig.................
Og det regnede en lille smule, det var ganske fint for lige pludselig kunde jeg mærke duften af græs, grønt, alt det man kan dufte når det hele bliver renset op..Skønt! Og det regner fortsat, og det vil det nok blive ved med hele natten!

Ingen kommentarer: