10 april 2006

En lille gåtur

I aften har jeg gået en lang tur, det var bare så skønt. Ved halv nitiden, når det begynder at skumre, og fuglene begynder på deres smukke aftensang. Der var fuglesang over det hele. Ude omkring i haverne var der mange der var i gang med at forberede sommerens komme. Nogle var i gang med deres huse, en sad oppe på sit tag og hamrede løs. Man kan godt mærke at der sker noget rundt omkring, folk er utålmodige, nu må sommeren og varmen godt snart komme, og alt skal være klart.
På min gåtur fik jeg blæst hjernen i gennem, sorteret lidt i alt det jeg går og tænker over, det er ganske sundt. Alle dagens begivenheder, gårsdagens, fremtidens osv. Så nu sidder jeg her og har det ganske fint.
Sådanne da, for jeg har fået kramper under den ene fod..... Ak ja, så nemt skulle det heller ikke være.

Ingen kommentarer: