10 april 2006

Påskefrokost overstået!!

Og ja jeg nåede at kopiere sange, 80 hæfter blev det til. Og i fint lyst gult papir. Og vi flyttede borde, dækkede op, tog i mod borgere og alt det der. Det hele gik så fint, .
Indtil klokken var tolv. Hvor er maden henne?? Ud i køkkenet for at spørge, jo den stod da der, klar til at køre ud. Jammen hvorfor er den så IKKE blevet det?!! Jammen man havde jo også andre ting. ANDRE TING, herregud, der sidder betalende gæster og venter og klokken er mange over tolv!! Så ud med sild og æg med rejer, men hvor er så brødet der skal til??
Tilbage i køkkenet, - jo det står derover i kurvene! Pakket ind i plastposer med stor KNUDE der næsten ikke var til at løsne.....
Omsider kom der så brød ind, til sildene.... Og så efter et stykke tid kunne jeg sætte mig ned, med mit afdalende temperament, og sige til mig selv, at nu var tingene i orden.
DET VAR DE IKKE!!!!!! Da vi nåede til at skulle servere ribbensteg var der ikke NOK!!! Der var vel en 6 - 7 gæster der ikke fik. Køkkenansvarlig varmede fluks nogle frikadeller. FRIKADELLER!!!!! Og var der så nok, NEJ, det var der ikke, for så var der nogle der troede at det også fulgte med retten så de forsynede sig selvfølgelig af dem også.
Nå men gæsterne var søde ved dem der ikke havde fået endnu, så de delte deres mad over og gav til sidemanden der ingenting havde fået.
Mit temperament var nu nået til vulkanudbrud, og for første gang tror jeg, gik det ikke ud over køkkenansvarlig ( noget der undrer mig nu jeg sidder her ), for det her, det har vi godt nok prøvet før!!!!!! At der ikke er mad nok... Det er så pinligt, flovt, ja you name it.. Og vi blev da også overfuset af enkelte borgere hvilket jeg godt kan forstå, de har sgu betalt temmelig mange penge for ingenting!!
Vi skal ha møde så snart påsken er overstået, og jeg siger jer, der bliver vulkanudbrud!!!!!!!!!

Ingen kommentarer: