18 april 2006

00.00

Nu er mandagen gået. Klokken er over midnat, og jeg er så småt begyndt at tænke på at finde min seng.
I aften har jeg fundet mit akvareludstyr frem. Og jeg har malet. Bagrunden er nu klar, så nu skal der bare lige en lille ting på for at fremhæve billedet. Se det har taget tid at finde ud af hvad det skal være, men nu er det på plads. Det må blive i morgen at det bliver færdig.
Farverne jeg har valg er de lilla ( dæmpede ), rødbrune, og lidt gul blandet med okker. Tiden den går bare når man sidder og leger med farver, og tanker udover det eksisterer ikke. Det syns jeg er dejligt.....
Nu vil jeg logge af for i dag / nat, drikke min kaffe mens den endnu er varm, og så hoppe til køjs og satse på at jeg ikke vågner alt for tidlig i morgen, jeg har jo ferie

Ingen kommentarer: