18 marts 2006

Pokeraften kom bare an !!

På vønindens vegne ( hun er ikke stået op endnu ) og mine kan jeg bare fortælle at vi er klar!!! Har været oppe siden kl. 9.30 og er påbegyndt bagning af to af de tre brød der skal laves. Vi er i god tid!!
Til min store overraskelse fik jeg da lige at vide sent i natt at der er "nogle" der har planer om at banke mig i poker!! Og endnu værre, af en der slet ikke selv kan spillet!!! Nej nu...... Til gengæld gik det op for mig at ud af os seks der skal spille er der kun to, ja det er rigtig, kun to der kender spillet! Vi er fire der ikke kan, og så er det jeg siger at flertallet vinder altid!!
Ham der truer med at slå mig i poker har ydermere truet med at tage hvid skjorte og jakke på, så vi ikke kan genkende ham! Så nu nærmer det sig filmtilstande, der hvor der kommer en fremmed ind i baren, og alle kikker og tænker : " Hvem er det? "
Jeg er næsten nået dertil at jeg tager solbriller på, hullet undertrøje, en cigar i flaben og et stort glas whisky foran mig. Så kan jeg heller ikke blive genkendt!! ( et råd jeg fik, også i nat af en anden )
Så lad os nu se hvem der kommer i aften, det kan være vi er nød til at have en præsentionsrunde før vi starter

Ingen kommentarer: