13 marts 2006

Morgenfrisk??

Sikke dog en dag!!! Sov selvfølgelig over mig, noget der normalt sker en gang hvert tredje år, i år er det sket to gange indenfor den sidste måned...Åh gud!! Nå men nok om det, jeg kastede mig ud af sengen, lavede en hurtig kop kaffe, fik vand sprøjtet ud over mit luxus legeme og afsted bar det på arbejde. Jeg var der lige presis til tiden! Men så har dagen også været derefter. Jeg nåede aldrig at vågne helt. Blev selvfølgelig også ganske rundtosset af min morgensmøg som blev indtaget udenfor i kulden et stykke tid efter at jeg var mødt ind. Nøj, jeg siger jer at jeg var færdig som gårdsanger da jeg skulle hjem. Det var min kollega også af en eller anden grund, det har generelt været en dag hvor alt skete. Da jeg omsider kom hjem gik jeg direkte ind på mit værelse her i drømmehuset og sov en halv time... Så nu er jeg frisk som en fisk og resten af dagen kan bare komme an kan den!!

Ingen kommentarer: