16 marts 2006

Fugleinfluenza

Så er der ingen vej udenom! Nu er den her, ja nærmest der hvor vi bor, lige uden for døren, klistret til vinduet!!!
FUGLEINFLUENZA...............
I morges da jeg skulle på arbejde drejede jeg af for at køre igennem en skov. Lige i det jeg drejede af så stod der et stort rødt skilt foran mig, hvorpå der stod STOP. Nå, hvad er nu det tænkte jeg og satte farten ned for at læse hvad der mere stod. Al færdsel med fjerkræ forbudt!! Ja, tænkte jeg så, men hvad med alle de fugle der flyver hen over, fasaner der render ud og ind af skoven, vildkatte osv.?
Render der så også grønklædte mænd og quinder rundt i, og udenfor skoven med stopskilte i hånden og skriger: STOP!!!! når de ser dem???
Jeg ved da godt at man skal tage fugleinfluenzaen alvorlig, men helt ærlig, der skal utrolig meget til for at smitten breder sig, ikke mindst til mennesker. Lige nu er der utrolig mange der sidder i deres små hjem og er skræmt fra vid og sans pga. at der nærmest har været en skræmme kampange i gang. Det kunne være rart hvis der var nogle der kunne gå ud og oplyse disse om hvordanne man skal forholde sig, og ikke mindst komme med fakta om fugleinfluenzaen!
Det var bare det jeg ville sige, så hej hej.

Ingen kommentarer: