12 marts 2006

Lidt af hvert

Jeg vil starte med at skrive at der i går har været 26 besøgende på mit space. Tak til jer alle fordi i kigger forbi. Siden jeg oprettede mit space i oktober har der været 1992 besøgende i alt, det er ganske fantastisk synes jeg.

Min handel omkring at købe bil ser ud til at gå op i en højere enhed. Det er en Mitsubishi Lancer - 95 model. Er ret lækker vogn at køre i. Min datter siger at det skal fejres da det er første gang jeg er ejer af en bil. Og selvfølgelig skal det det!!
I dag er det også strålende solskin, så dagen står i at få lavet mest mulig på korteste tid så der også er plads til at nyde og hygge.
Go dag til alle!

Om lidt vil jeg bevæge mig ud i køkkenet og begynde at tilberede vores aftensmad. Vi skal have snepper ( hvis jeg gidder i portvinsauce ), broccoli, babymajs, sukkerærter og pebersnack...
Vøninden og jeg har råspist i tre dage nu, og det er helt bestemt ikke godt...Phuuuuuu.... Så nu er der kommet andre boller på suppen, lige fra nu!!!
Når det kommer til stykket så er det nok kun mig det gælder, altså det med andre boller på suppen

Ingen kommentarer: