08 februar 2006

To dage !

Så er der kun to dage tilbage. Og vi er rejst!
Nu håber jeg så bare at der er masser af sne deroppe i norges land. Jeg har nemlig en med (Kasper) der meget gerne vil opleve Norge på det mest vinteragtige der kan blive. Så en lille halv meter sne og minus en par og tyve grader ville være ok!!
I går var jeg ude for at købe en kuffert. Det lykkedes da også, men hold da helt op den stinker simpelthen af nyt syntetisk plastikhalløjsasa.... Det kan jeg jo ikke rende rundt med. Så nu er den blevet vasket i eddike og har stået ude en nats tid, så nu må jeg se om det har hjulpet noget. Hvis ikke så er det en ny kuffert igen.....
Ellers så skal jeg ud og handle de sidste ting ind i dag, der skal pakkes, og i morgen drager jeg ind til min datter, og bliver der til på fredag, hvor vi så rejser.

Ingen kommentarer: