07 februar 2006

Såd'n kan det gå

Atter en begivenhedsrig dag på arbejdet.
Startede med et teammøde ude i den anden ende af byen. Videre derfra til vores eget sted, og så var det jo at det bare kørte derudaf som det plejer... En taxamand skulle hente en borger ( ny fyr der kørte ), og fluksens gik der scoreord ud af min kollegas mund , og min...... Fyren syns det var hyggelig og skruede selv op for scorereplikker.. At vi var smukke!!!! Vi åd det råt!!! Yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!, tænkte vi, se det var sgu en rigtig taxachauffør........ Det hyggede vi os så over i nogle timer indtil vi skulle have eftermiddagskaffe...

Chokoladesyge var vi blevet så nu skulle der smovses sammen med den ene borger vi havde tilbage. Og så er det selfølgelig at jeg får sagt til hende ( borgeren ) at hun skulle tage et stykke med nødder, for de gode olier sidder i nødderne!! Min kollega tænkte selvfølgelig på noget andet og så kunne vi ikke lade være med at grine. Tårene sprøjtede bare ud, og den eneste der ikke synes det var sjovt var selvfølgelig vores borger... Hun forholdt sig ganske tavst og kneb munden sammen...... Ak ja, så`n kan det gå..

Og ellers så rejser jeg lige en smut til Norge på fredag. Der står en bil og venter på os i Trondheim, og den kører os så den lange tur videre op til Namsos

Ingen kommentarer: