09 februar 2006

Så er det lige før!

Så sidder jeg omsider inde i Kbh hos Therese og Kasper. Turen herind gik godt. Ganske meget bagage så det endte med at vi tog en taxa hertil. En ganske gammel taxachauffør, så jeg holdt mine scoretrick for mig selv....
Therese har lavet lækker mad som vi har spist ( tredje gang jeg spiser varm mad i dag ), og et lille glas rødvin til.
Nu er de unge mennesker i gang med at vaske tøj så de kan pakke kuffert i morgen
Therese er i gang med at sætte små gule mærkater op over hele lejligheden, vor der står skrevet hvad der skal passes på, laves osv. til hende der skal bo i lejligheden mens de er på ferie. Nu fik jeg også lige en sat på armen hvor der står MOR......
Vi skal op tidlig men det går nok. Flyveren går kl ca. 9.45 og vi vil så være i trondheim kl. 11.00.
Jeg vil ikke være at se de kommende dage, men hold ud alle sammen, jeg vender grusomt tilbage

Ingen kommentarer: